fbpx

Blog

Provocări în VR – cum respectăm proporțiile

Provocări în VR – cum respectăm proporțiile

Crearea aplicațiilor de realitate virtuală ne pune deseori în fața unor provocări cu care nu ne-am mai confruntat până acum. Informații pe care le prezentăm de obicei cu ajutorul unui ecran 2D, fie el de computer sau de mobil, trebuie să fie structurate în VR ținând...

Cum ne deplasăm în VR

Cum ne deplasăm în VR

Indiferent dacă ne referim la aplicații de VR care ne invită să explorăm anatomia și fiziologia corpului omenesc, sau la cele ce simulează proceduri în cazul instruirii PSI, utilizatorul va trebui să se deplaseze în mediul virtual. Dintre modalitățile prin care se...

ALTFACTOR și EduVR în rândul studenților din Galați

ALTFACTOR și EduVR în rândul studenților din Galați

ALTFACTOR a participat la acest eveniment cu brandul inovativ EduVR, prezentând oferta de practică sau internship și aducând în fața studenților: Realitatea virtuală - tehnologia care ne permite să experimentăm lumi virtuale ca și cum ne-am afla în mijlocul acestora....

Până unde se poate pătrunde în realitatea virtuală?

Până unde se poate pătrunde în realitatea virtuală?

Cu ani în urmă, priveam uimiți celulele prin mica lentilă a microscopului. Înțelegeam atunci, la diferite niveluri, că se poate pătrunde dincolo de piele, dincolo de os, dincolo de membrane cu un „ochi” capabil să treacă de tot ce era opac. Camere din ce în ce mai...

În loc să ridici capota mașinii…

În loc să ridici capota mașinii…

Piese disparate. Piese etichetate. Piese în ansamblu. Toate alcătuiesc un motor pe care îl poți vizualiza în realitatea virtuală aici. Fig 1 – Motor V8 De ce în VR și nu într-un un garaj? Pentru că, deși există în realitate posibilitatea să ajungi în cosmos, să înoți...

Ne jucăm sau învățăm?

Ne jucăm sau învățăm?

Gamification se referă la folosirea de elemente specifice mecanicii, esteticii și conceptelor jocurilor pentru a crește angajamentul și motivația utilizatorilor, cu scopul promovării învățării și rezolvării de probleme. În contextul în care experiențele VR sunt adesea...

Write your message here