Așadar, vrei ceva pe scurt despre toate aspectele importante în proiectarea unui produs în VR!
Să începem. Va fi scurt.
Ca să optimizăm experiența utilizatorilor în VR, la EduVR suntem atenți la:
- Răul de mișcare – limităm elementele care pot provoca starea de rău a utilizatorului. De exemplu, oferim utilizatorului posibilitatea de a intra în modul “blink” (care elimină, în esență, animația între puncte în timp ce se mișcă).
- Numărul de butoane – îl menținem cât mai redus. În plus, fiecare buton trebuie să fie unic. Altfel, riscăm să avem un utilizator confuz.
- Acțiunile atribuite unui controler – degetul mare ar trebui folosit pentru derulare, iar cel arătător pentru apăsare. În acest fel, utilizatorul poate face ușor diferența între acțiuni.
- Poveste. Poveste. Poveste. Nu contează cât de „cool” este aplicația noastră. Utilizatorul are nevoie de poveste și de context.
- Sunet – aici nu ne zgârcim sub nici o formă! Inserăm sunete de cea mai înaltă calitate. Asta ne garantează un grad ridicat de imersiune pentru utilizatorul nostru. Iar noi…chiar vrem asta!
- Tutoriale – e vorba de demonstrațiile practice care îl ajută pe utilizator să învețe cum să acționeze în realitate virtuală. Mai mult îi arătăm decât îi povestim. Practic. Cu instrucțiuni video și audio.
Ne ținem de cuvânt și rămânem acum la înghițituri mici. Suntem pregătiți și pentru detalii. Asta presupune să continui să ne citești, nu-i așa?